Dag 7. Van San Fransisco naar Yosemite Valley - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu Dag 7. Van San Fransisco naar Yosemite Valley - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu

Dag 7. Van San Fransisco naar Yosemite Valley

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Dag 7. Van San Fransisco naar Yosemite National Park

Vanmorgen weer een vroegertje. We staan op en gaan eerst douchen. Als ik terug kom bij de camper en de deur open doe, is de camper versierd met vlaggen en ballonnen en wordt ik toegezongen door Luke, Joyce en René. Ook staan er aardbeien met kaarsjes erin klaar!
Dus blazen maar. Ook krijg ik toch nog cadeautjes, twee mooie stalen bordjes / nummerplaten, 1 van San Francisco en 1 van Californië. Ook mooie ansichtkaarten van San Francisco, want sommige foto’s kun je nooit zo maken zoals zij dat doen.

We maken een ontbijt en bellen naar Nederland, naar Pa en Ma proberen we nog via whatsapp video te bellen, maar dit lukt niet zo goed, de verbinding is erg slecht. Gewoon bellen gaat prima, ook naar mam gebeld. De diverse appjes komen ook binnen, allemaal bedankt voor de lieve felicitaties!

We gaan weer verder op weg, we rijden nu door naar Yosemite National Park we gaan richting de camping. We zullen logeren op Yosemite Pines lake RV. Onderweg even weer een stop om het nodige in te slaan voor de komende paar dagen.

Op de camping is het warm en na het inchecken en even wat gedronken te hebben nemen we een duik in het zwembad. Het is een klein zwembad maar koelt wel lekker even af. We blijven hier even een lekker tijdje relaxen en zwemmen. Tussendoor draaien we ook nog twee wasjes en die zijn binnen een mum van tijd droog, maar als we bij de camper terug komen is de waslijn gebroken! Maar gelukkig alles niet weer vies geworden.

Op deze camping- wat een echte boscamping is, mag er helaas geen vuur worden gemaakt en geen bbq aan. Dus worden onze plannen gewijzigd en kookt René voor ons pasta, met gehakt, groente en saus. Dat smaakt weer prima.
Luke en Joyce doen de afwas, en ik heb weer even de tijd om onze verslagen bij te werken.

• 01 Augustus 2017 - 08:55

Marian:

nogmaals gefeliciteerd! Gelukkig verloopt de reis voorspoedig na jullie valse start. De verslagen komen nu ook goed binnen, leuk om alles zo te kunnen volgen :)

• 01 Augustus 2017 - 09:43

Astrid:

Nogmaals gefeliciteerd. Leuk hoor de ontvangen mailtjes met de links naar jullie reisverslag. Heel herkenbaar. Vooral ook het er even voor gaan zitten, want het kost inderdaad tijd. Maar later is het voor jullie zelf ook erg leuk om terug te lezen.
    En wij reizen op deze manier een beetje met jullie mee. Veel plezier in Yosemite Valley.