Dag 19. Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu Dag 19. Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu

Dag 19. Lake Havasu

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

12 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Voor vandaag staat er een rustdagje ingepland. De kids mogen lekker uitslapen, en dat is ook wel weer eens lekker, zeker als het laat geworden is. Het was erg gezellig met de buurjongens en meiden!

René en ik gaan na het ontbijt nog wat boodschappen scoren in het dorp, alles voor de laatste paar dagen slaan we nu nog even in, zodat we onderweg niet al te vele meer hoeven te stoppen.
Het is vandaag alweer lekker warm hier, ik denk wel zo’n 30/35 gaden. Dus als we weer terug zijn op ons plekje duiken we snel in het meer.
Door de aflandige wind, lijkt het water nu wel schoner en iets koeler als gisteren.
De rest van de dag zitten we dan ook lekker aan het meer.

In de avond steken we de bbq nog lekker aan. In de verte zie je het onweren, maar wij hebben hier geen last van. We gaan vanavond niet te laat naar bed, want morgen hebben we nog weer een aantal kilometers voor de boeg. We gaan dan naar ons laatste national park: Joshua Tree Park.

• 14 Augustus 2017 - 09:34

Marian:

Heerlijk om alle verhalen zo mee te lezen! xxx Mar