Dag 20. Van Lake Havasu naar Joshua Tree - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu Dag 20. Van Lake Havasu naar Joshua Tree - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu

Dag 20. Van Lake Havasu naar Joshua Tree

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vandaag gaan we weer op tijd op om verder te gaan met onze reis. We rijden vandaag vanaf Lake Havasu naar het Joshua Tree National park.
We rijden hier zelf met de camper doorheen, hier is geen shuttlebus systeem of iets dergelijks. Maar zo groot is dit park ook niet. Het is vooral een woestijnachtig park. Het is ook vandaag weer erg warm, dus we hebben dan ook geen zin om hier een wandeling te maken. De bomen waar dit park om bekend staat zijn heus mooi, maar niet zo indrukwekkend.
We zijn dan ook al snel klaar met een rondje rijden en gaan op weg naar onze camping.
Dat is voor vannacht: Joshua Tree Lake camping. Het meertje moet je niet te veel van voorstellen, het is niet bedoeld om te zwemmen maar om te vissen!
We gaan daarom nu eerst nog van de camping af in het naburig dorpje, zo’n 15 minuten rijden vanaf de camping is een openlucht zwembad.
Het is ook weer geen groot zwembad, nu zo groot als het vroegere Limmer zwembad, maar wel heerlijk verkoelend.
Het zwembad is open tot 17.00 uur dus daarna gaan we weer terug naar de camping. Luke, Joyce en René gaan nog even twee uurtjes vissen. En ze vangen ook zowaar wat, ondanks het slechte materiaal.

Daarna lekker eten en genieten van de mooie avond, deze plek staat namelijk ook bekend om zijn heldere sterrenhemel.