Droomreis door Amerika - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Angelique Levering - WaarBenJij.nu Droomreis door Amerika - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Angelique Levering - WaarBenJij.nu

Droomreis door Amerika

Blijf op de hoogte en volg Angelique

22 Juli 2017 | Nederland, Limmen

Onze vertrekdatum komt nu steeds dichterbij. Over 3 dagen zullen wij, als gezin, met z'n viertjes, voor ruim 3 weken naar Amerika gaan. een reis. waar vooral ik al heel lang van droom. En na hard sparen en in overleg natuurlijk met René en de kids, hebben we besloten om te gaan!
we zijn dit jaar 25 jaar getrouwd, wat we een mooie aanleiding vonden en mijn gezondheid laat het nu nog toe. Dus gaan we het doen!

Dinsdag zullen we al vroeg opstaan om naar Schiphol te rijden, om in te checken en wachten op de vlucht. we vliegen via Heathrow en daarna door naar Los Angeles.
Daar staat voor de eerste dagen een huurauto voor ons klaar, om rond te toeren door LA. Daarna halen we de camper op en zullen we echt op pad gaan.

In grote lijnen zie t onze reis er als volgt uit: via Highway 1 naar San Fransisco - in 3 etappes, San fransisco, Yosemite Valley, Death valley, las Vegas, Zion park, Bryce park, Page, Monument Valley, Grand Canyon (met helikoptervlucht), Lake Havasu, Joshua Tree Park, New port Beach, Los angeles

• 23 Juli 2017 - 17:02

Gerda Schram:

Veel plezier, wil jullie graag volgen.
    Dikke kus Jan en Gerda

• 23 Juli 2017 - 17:09

Petra Dingerdis:

Hele goede reis en geniet met volle teugen. Dikke kus van ons allen

• 23 Juli 2017 - 17:09

Marian:

Gevonden! Was het maar vast dinsdag :)

• 23 Juli 2017 - 17:14

Annemiek En Kids :

Lieve luitjes, geniet van deze droomreis. Verdiend! X

• 23 Juli 2017 - 17:29

Gerardine:

Veel plezier en tot onze meet&greet op de 6e :)

• 23 Juli 2017 - 17:30

Saskia En Dennis :

Heel veel plezier geniet er lekker van

• 23 Juli 2017 - 17:31

Pieter :