Dag 11. Tour door Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu Dag 11. Tour door Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu

Dag 11. Tour door Las Vegas

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

03 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag mogen de kids lekker even uitslapen. René en ik zijn al wat eerder wakker en we eten ons ontbijtje buiten voor de camper in de schaduw. Het is hier nu al warm.
We maken een plan de campagne over wat we nog willen zien en doen in Vegas.

We gaan eerst nog binnen kijken in het hotel wat bij de camping hoort, ook hier kun je gokken, zwemmen, en is er allerlei entertainment. Wij willen eerst pinnen, maar dat valt nog niet mee! De codes NL met de cijfers en letters worden hier niet herkend. Het duurt wel 20 minuten voordat we geld in onze handen hebben. Wel hoeven we geen commissie te betalen omdat het zolang heeft geduurd.

We moeten nog haast maken om de bus van 14.10uur te halen, maar ook dat redden we en we gaan weer naar de stad. Nu kijken we als eerste bij Hotel Mirrage, daar zou een vulkaan moeten uibarsten, maar deze gaat alleen in de avond, dus daar is het nu te vroeg voor.
Dan gaan we naar een ticketbureau, Tix4tonight, hier verkopen ze kaartjes voor diverse shows, voor soms wel de helft van het geld! Wij kopen kaartjes voor Vegas The Show.

Dan gaan we verder op de strip, we lopen langs het Venetian Hotel, we kijken even naar de gondels en de Italiaanse sfeer. Dan gaan we verder, we lopen nu richting ons theater, onderweg scoren we nog wat te drinken, bij het theater kunnen we alvast onze kaartjes ophalen.
Joyce wil graag nog naar het Hard rock café, om een shirtje te scoren, maar helaas ook hier hebben ze die niet. Leonie krijgt de opdracht dat bewuste shirtje in Los Angeles te kopen waar we het hebben zien hangen op de paspop!

Dan weer terug richting het theater gebeuren, hier vinden we een restaurant, met terras aan de strip. Dus tijdens het eten kunnen we mooi mensen kijken Er loopt hier echt van alles rond! Het eten smaakt goed, en blijkt bij betaling te horen bij onze kortingsbon en is gratis, dus alleen het eerste rondje drinken hoeft betaald te worden.

Nu gaan we dan naar het Saxe Theater, hier krijgen we een plaatsje toegewezen, maar al snel mogen we ook nog wat opschuiven voor nog beter zicht. De show is fantastisch en alles wat je bij Vegas kan bedenken komt er in voor: de dames met de grote veren, mooie dansacts, zang, diverse decors en kleding wisselingen, er is een Elvis imitator – hij lijkt er niet eens op, maar is wel knap en zingt goed- een Tina Turner imitatie, Bonnie en Cher, ook nog een man die met hoepels een act uitvoert, een jongen met een ballen act, en bijzonder grappig een mini Village People act. Het is echt geweldig om te zien.

Na de show, pakken we een Uber taxi om naar de Stratospher tower te gaan. Hier gaan we naar het observatie dek, René en Joyce gaan nog in één van de attracties. Een soort grote zweef, die buiten de toren draait – dus op zo’n 350 meter hoogte! Luke en ik nemen een drankje in het observatie dek, en zien in de verte nog een vuurwerkshow.

Als we weer beneden zijn, nemen we weer een uber taxi en nu naar de Freemont experience. In Las Vegas is het altijd mooi weer, slecht 5 of 6 dagen per jaar regent het hier, en dat is dus ook vanavond!!
Bij de Freemont experience is het niet helemaal droog, maar we kijken onze ogen uit naar wat hier vertoond word. Het is een show op grote schermen boven je hoofd, met een partijtje muziek erbij waar je u tegen zegt.
We lopen de straat ook een klein stukje op en neer, maar omdat het niet helemaal droog is, gaan we al snel weer naar binnen. We willen nog wat gokken hier, maar vinden alleen maar dure kasten en dus besluiten we om terug te gaan naar de camping.
Daar gaan Luke, Joyce en René nog even een gokje wagen in Sam’s hotel en ik duik alvast mijn bed in. Het is bijna 1 uur!