Dag 14. Van Bryce naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu Dag 14. Van Bryce naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Angelique Levering - WaarBenJij.nu

Dag 14. Van Bryce naar Page

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Page

Dag 14. Van Bryce naar Page.

Vanmorgen brengen we eerst Joyce weg naar het paardrijden. Helaas kunnen we haar niet zien opstappen en wegrijden, want ze zal eerst met een busje naar een ander punt worden gebracht.
Daarna gaan we zelf ontbijten en is het ook voor Luke en René tijd om naar het quad rijden te gaan. Luke en René maken een mooie tocht door de bossen ze rijden met zijn tweetjes en één begeleider. Ze zien hertjes, een prairiehond, grote koeien en weer prachtige uitzichtpunten.

Ik doe ondertussen weer de was wegwerken. Een deel kan in de droger, maar deels ook niet, dus dat hang ik binnen op in de camper, met een provisorische waslijn van het ene kastje naar het andere kastje!

Joyce komt om half 2 weer terug bij de camper en heeft ook ontzettend genoten. Ze heeft gereden door de Red Canyon, een 4 uur durende tocht. Ze reed op een mooi zwart paard (net Flame van de Jola Hoeve, maar dan sterker gebouwd) en het ging hartstikke goed en was ontzettend mooi en leuk.

Na de lunch gaan we snel op pad naar onze volgende bestemming Page. Onderweg nog even de nodige boodschappen gescoord en de tank weer volgegooid. Dan op naar Camping Wahweap. Dit ligt aan het Lake Powel meer. Als we daar aankomen regent en onweert het! Dat is wel jammer want we hadden anders nog wel even naar het strandje gewild. Nu wachten we de bui af en maken daarna ons avondeten klaar.
We hebben hier trouwens weer een prachtige plek. We staan eerste rang wat betreft het uitzicht op het meer! De plek is een mooi rechte asfalt plaat, met daaromheen grind. En wat boompjes voor de nodige schaduw.
De was die nog niet helemaal binnen droog was geworden kunnen we nu buiten hangen.
Na het eten gaan we nog even wandelend naar het meer.